Hieronder vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.
1. Mag ik mijn huisdier meenemen naar het hotel of de accommodatie?
Of het is toegestaan om een huisdier mee te nemen verschilt per accommodatie. Bij de informatie van de accommodatie op onze website staat vermeld of dit wel of niet is toegestaan.
2. Hebben jullie ook 1-persoonskamers?
Wij hebben zeker een aantal accommodaties met 1-persoonskamers. In de zoekmodule op onze website kiest u het aantal personen. Vervolgens krijgt u een opsomming te zien van de mogelijkheden op basis van het door u aangegeven aantal personen.
3. Is het mogelijk om een babybedje of een extra bed op de kamer bij te plaatsen?
Als dit mogelijk is staat het bij de accommodatie aangegeven. De eventuele extra kosten hiervoor betaalt u dan ter plaatse bij de accommodatie. Mocht u extra vragen hebben, plaats deze dan in het opmerkingenveld bij boeken.
4. Ik kan niet boeken voor de door mij gewenste datum, hoe kan dit?
Wij hebben alle beschikbaarheid die wij voor een accommodatie of aanvullende activiteit hebben online staan. Dit betekent dat wij daarnaast geen ander aanbod beschikbaar hebben. Als op de kalender bij de accommodatie of aanvullende activiteit van uw keuze geen beschikbaarheid meer is (er staat dan geen prijs bij die datum) dan is het op die datum uitverkocht.
5. Kan ik ook een andere aankomstdag kiezen?
Het is helaas niet mogelijk om een andere dag voor uw aankomst te kiezen dan in de kalender wordt getoond. Dit heeft er vaak mee te maken dat het hotel of uw accommodatie werkt met weekend, midweek en week arrangementen.
6. Ik wil 2 of meer aansluitende boekingen maken, betaal ik dan elke keer reserveringskosten?
Als u meerdere (aansluitende) boekingen tegelijk wilt maken, dan kunt u deze gewoon online maken en beiden betalen. Als u vervolgens ons uw IBAN mailt, maken wij de dubbel betaalde reserveringskosten aan u over, zodat u maar 1x reserveringskosten betaalt voor meerdere boekingen.
7. Mag ik zelf mijn accommodatie schoonmaken?
Als bij de accommodatie vermeld staat dat er bijkomende kosten zijn, waaronder de eindschoonmaak, dan is dit verplicht en mag u dit niet zelf doen om deze kosten te besparen.
8. Mag ik mijn eigen bedlinnen meenemen?
Als bij de accommodatie vermeld staat dat er bijkomende kosten zijn, waaronder het bedlinnen en eventueel kosten voor het opmaken van de bedden, dan zijn deze verplicht en mag u dit niet zelf meenemen of zelf opmaken om deze kosten te besparen.
9. Kan ik ter plaatse mijn boeking betalen?
Het is niet mogelijk om uw boeking ter plaatse te betalen. U dient de kosten voor uw boeking direct bij reservering aan ons over te maken.
10. Kan ik ook een bedrag nu aanbetalen en dan een week voor vertrek het restant voldoen?
In onze Algemene Boekingsvoorwaarden staat onder artikel 9 de toelichting over de betalingen. Het is niet mogelijk om hiervan af te wijken.
11. Zijn de Algemene Boekingsvoorwaarden leidend bij de boeking?
Ja, uw boeking wordt pas definitief als u in het boekingsproces heeft aangevinkt, dat u akkoord bent met de boekingsvoorwaarden. Deze zijn leidend bij het maken van uw boeking.
12. Tot wanneer kan ik kosteloos annuleren?
Sommige accommodaties bieden ‘flexibel annuleren’ aan. Dat betekent dat u deze accommodatie tot een bepaald aantal dagen voor uw aankomstdatum kosteloos kunt annuleren. Dit blijkt uit de presentatie op onze website en wordt op uw boekingsbevestiging vermeld. Annuleren kan alleen via de website.
13. Ik heb een boeking gemaakt en betaald, maar ik heb geen boekingsbevestiging ontvangen?
Het kan voorkomen dat de mail met onze boekingsbevestiging in uw ongewenste mail / spam terecht komt. Wilt u die even controleren en anders contact met ons opnemen via +31 (0)88 636 3888 of boekingen@uitinderegio.nl. Dan versturen wij deze opnieuw aan u.
14. Wat dien ik te doen bij het willen annuleren van de boeking?
Wilt u annuleren? U kunt dit zelf doen door in te loggen in uw ’Mijn Uitinderegio’. Als dag van annulering geldt de datum waarop u uw annulering invoert.
15. Kan ik kosteloos een wijziging doorgeven?
Nee, bij een wijziging worden er wijzigingskosten in rekening gebracht. Zie de Algemene Boekingsvoorwaarden artikel 12.
16. Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn bereikbaar op per e-mail via boekingen@uitinderegio.nl
17. Ik heb een klacht over de accommodatie, wat te doen?
Mocht u ter plekke een klacht hebben over uw accommodatie meldt dit dan bij de receptie of bij de eigenaar van uw accommodatie, zodat er ter plekke naar uw klacht gekeken kan worden.
Staat uw vraag hier niet tussen? We helpen u graag verder via travelbase@bureautoerisme.nl.